Obsah kurzu

Chcete, aby si vás lidé zapamatovali a vraceli se k vám znovu a znovu? Chcete opravdu vyniknout? Chcete být skvělým odborníkem na budování značky v digitálním světě? Pokud vám nejde jen o přežití v konkurenčním prostředí, přihlaste se na kurz. V tomto kurzu se naučíte vytvořit a propagovat fungující značku v digitálním světě. Za jeden náročný víkend vás naučíme, na co se zaměřit, na co si dát pozor a jak to reálně udělat, abyste z digitálních platforem získali to, co chcete.

Získáte praktické rady, jak si vytvořit (nebo zrevidovat) webové stránky, které přemění návštěvníky v zákazníky. Naučíme vás, jak efektivně spravovat sociální sítě a tvořit posty a videa, která přitáhnou pozornost. Společně vytvoříme poutavý vizuální obsah přímo z vašeho telefonu, bez potřeby drahého vybavení.

Tím vším vás provedou špičky v oboru, které mají mnohaleté zkušenosti s budováním úspěšných značek. Žádná zbytečná teorie, jen praktické tipy a ověřené postupy, které můžete začít používat hned a bez pomoci reklamních agentur. Právě na tomto kurzu můžete posílit vaši cestu k úspěchu.

Jak vybudovat nejen online značku, která zaujme a prodává

  • Kdo jsem já a kdo je můj cílový zákazník?
  • Jaké existují důvody, aby si mě zákazník vybral?
  • Proč na tom záleží?
 

Pokud zákazník nevidí hodnotu, nezaplatí

  • Jak se vaše značka liší? Dejte důvod k lajku nebo kliknutí.
  • Jakou přidanou hodnotu nabízíte?
  • Proč by měl zákazník věřit právě vám?
 

Webovky, které přemění návštěvníky v zákazníky

  • Co chcete, aby návštěvník vašeho webu udělal? Jaký je důvod existence?
  • Jak používat srozumitelné kategorie a logické řazení obsahu.
  • Jak navrhnout stránku, tak, aby uživatel rychle našel, co hledá.
  • Jak efektivně využít menu, podstránky a odkazy.
 

Zvládněte přesvědčivou komunikaci.

  • Vizuální dojem prodává – první dojem rozhoduje.
  • Autenticita obsahu na sítích.
  • Jak efektivně spravovat sociální sítě a tvořit posty a videa, která přitáhnou pozornost.
  • Tvorba přesvědčivého obsahu – texty, které prodávají.
  • Jaká media a mediatypy využít, aby se o mě mluvilo.
  • AI a tvorba obsahu.
 

Kompetence, které získáte

  • Umět definovat to podstatné, čím se značka má prezentovat – digitální storytelling
  • Schopnost identifikovat a komunikovat přidanou hodnotu značky
  • Umět se odlišit od konkurence ve změti digitálního světa
  • Navrhnout a optimalizovat web tak, aby změnil návštěvníky na zákazníky
  • Využít efektivní strukturu stránek (menu, podstránky, odkazy)
  • Zajistit rychlou orientaci a logické řazení obsahu
  • Tvorba přesvědčivého obsahu (posty, videa, texty)
  • Využití autentického obsahu k navázání důvěry
  • Použití vizuálního dojmu k upoutání pozornosti
  • Práce s různými typy médií (fotky, videa, reels)
  • Psát texty, které prodávají a přitahují pozornost
  • Vytvářet jasná a výstižná sdělení zaměřená na hodnotu pro zákazníka
  • Použití AI pro generování obsahu a vizuálů

Vyplňte formulář pro registraci

Lektoři

Martin Mikyska
Ing. David Novák

Kurz zahrnuje